Thursday, August 20, 2009

Imbarhly Emorh

Emo is in the air ~ aiks,

This is something i make using lyric from different songs ~
i Hope all those that are emoing right now, can get better ASAP! and get along with it =) because there's more than just emo awaits u in the future =) all t3h best to all XD

虽然是简单的形容 虽然是重复的动作
因为有你 让一切都变成不平凡

兩顆心能塞幾個問號
愛要讓我們流多少眼淚
好想要回到我們的原點

你的美 已經給了誰 追了又追 我要不回
為什麼相愛的人卻又為愛而紛爭

如果忽遠忽近的灑脫
是你要的自由
那我寧願回到一個人生活

愛不會回來了 你已經離開我
卻一直住在我心中
我想我可以习惯一个人生活
我想我可以假装不曾爱过
冰凉的夜里让眼泪温热我

你像空气般不存在的存在
再没有痕迹的爱你不在
当我需要你的爱你都已不在

爱情是个梦而我睡过头
該好了 可是心 還是痛的
我表面 似乎痊愈了某部份卻像殘廢了

到底這感覺誰對誰錯
我已不想追究
越是在乎的人越是猜不透

這樣的愛實在難得
心痛當初相遇的心動

6 comments:

Anonymous said...

Dont so emo ba..^^

Teckwe said...

nola xrak emo emo.. =D
too much emo songs jer

Anonymous said...

lol...
ya meh?
i see you when exam time so emo de...:P
take it easy..^^

Teckwe said...

lol yeah wei the stupid eem test.. zzz > <

Anonymous said...

haha..
and yet you did well in it...:D

Anonymous said...

真爱旅舍视频聊天室 , 聊天室vip破解 , 国外随机视频聊天网 , 全球随机视频聊天网 , 寂寞交友聊天室 , 国外视频交友聊天 , 国外在线视频聊天 , 影音视讯聊天室 , 0401影音视讯聊天室 , 床友交友